Colectia de poze thlove.3xforum.ro
Total 4387 poze.

InapoiInainte

 
wiki
05.09.200930.4KB
b: si george canapea:> faze dure tokio hotel :))B: yaya...puya..kamelia si george hora:>..yaya:>..pe canapea:>
07.01.201035.1KB
kaulitz dka itzi arde d glm sa jti k mie kre o fost faza cu faina y cu razbuanre k am vrut s m kulkChristina:bine kaulitz dka itzi arde d glm sa jti k mie nu.. Tom::)a nu?/:)atunci kre o fost faza cu faina y cu saarea?/:)o razbuanre k am vrut s m kulk cu uh? Christina:daia.. Tom:e uite y eo am luat'o p kimy tot daia..:)..y dak o vrei inapoi..tre sami indeplinejti kteva conditzzii..knd ai d gand sa le acceptzi y sa tzi le zik sunama..a shi..sa nu zici la nimeni..sau ..o sa ma jok umpik cu kimmy.. Shi mio inchis in nas..Muream d ciuda..imi venea sai sparg kpu.. Stateam in pat shi ma gandeam..trebuia sa fac orice s'o recuperez..problema era k nujhtiam undei..y jtiam k kaulitz are o gramada d gorile..M'am ridicat mi'am luat o pereche de bluji p mnh y uh tricou alb lung..mi'am luat o beak d piele neagra y mi'am prins paru y mi'am lasat bretonu desfacut..aratam beton...m'am machiat ,m'am aranjat am coborat jos.. Mi'am luat mashina d garaj..nu umblasem la ea d cand am cumparat'o..era aproximativ k a lu kaulitz numa k diferea culoarea..a lui era neagra y a mea era alb inchis..Am oprit in fatza casei lui y m'am dat jos.. Am intrat pe langa o gorila dealui..shi i'am zis sal cheme p kaulitz..tipu mo condus in sufragerie..p perete era un tablou mare cu tom knd era mik y cu bill..impreuna cu o femeie blonda ff frumoasa in mijlok..tom y bill pareau mici ..parea k femeia aia e mama lor..semana la moak cu tom..mai erau pe shemineu mai multe poze..cu tom y cu bill razand y mai multe.. Tom;ce kautzi aici? Am tresarit y m'am intors speriata..tom era in bustu gol y intr'o pereche de boseri ff sexy... Tom"way ce bine arata".. Christina: am vnt sa itzi zik k accept orice conditzie nuam sa mio dia inapoi p kim teafara:-l Tom:bine..:>stai jos.... M'am ashezat p o kanapea y tom so ashezat langa mnh..se uita la mnh asa d sicer..cum no mai facuse pana acum..y eo ma uitam la el fara sa schitzez un zambet.. Tom:ai face orice ptr sora ta nu?;;)... Chritain:da..normal...e singura persoana din familie kre o mai ramas in viatza dupa ce tatal tau shi.. Tom:jtiu..bine..asa..deci..dka vrei so eliberez p kimmy..trebuie sa..te maritzi cu mine.. Ma uitam la el cu gura kskta ..vroia s ma marit cu el..?dupa kt ne'am chinuit unu pe altu in tot acesti timp..?dc..imi venea sia sparg kapu ...dar numa asa puteam s o recuperez p kim.. Christina: bine kaulitz..dak asta e singura kle prin kre pot so eliberezz pe kim ..o sa ma marit cu tnh... Tom:bine..bine..deci..ai norok k ma gandeam k o sa zici da..asa..k..maine..la 6..dormi aici nu? Christina: sa dorm aici?/:)nici makr nam lucruriel.. Tom:o ba da..le ai..:)...tzi'am luat tot tot ce aveai in ksa...toate lucrurile..y pe ale tale le'am pus in camera la mnh..:).. Christian:" hm..e rapid..shi so gandit..fain":bine..poi..ma duk s am schimb.. Am urkt sus..nu era la fel k l mnh..y nujht cum da am intrat direct in kamera la tom..era aproximativ unde era y camera mea..mi'am luat o pereche de pantaloni d pijama roz y un maiuo alb p mnh..am inceput sami aranjez lucrurile in dulap..am deschis y dulapu lu tom y mio cazut fatza..toate lucruile erau aranjate ..y eo am terminat de aranjat y tom o urkt sus..y eo ma holbam p geam.. Tom:vad k te'ai despachetat deja..m bucur..:).. Christina: dah..in fine..:)..dragutza kamera..deaici de aici vad geamu camerei mele..:)..u..e cv..;;)..dc ma urmareai? M'am indreptat spre el y ma uitam la el...avea o privire ff provocateare y se mujk de buza d jos.. Tom:ptr k ..imi placi..imi place caracteru tau..imi place cum aratzi imi place k iejti a'naibi..shi imi palce cand te enrvezi.. Christina: dc?"m'a uitam la el cu ochii mici" Tom:k asa... M'am indepartat de el y m'am pus in pat... Christina:imi palce patu..seamana cu a meu.. Tom:m bucur..y el s'o ashezat in partea aialalta a patului.. Christina:..jtii c nu intzeleg eo?... Tom:hmm? Christina:noi 2 suntem dujmani d moarte..eo t urask enorm d tare...y uh p mnh la fel..am incerkt de mai multe ori sa n omoram unu p altu y..acu...acu uh vrei s ma marit cu tnh dupa kte ne'am facut unu altuia.. Tom:nujht..oameni s mai schimba.. Se intinse cu mainile sub kp.. Tom;a shi dak cumva vrei s ma omori in timp c dor sa jti k degeaba...mor eo..moare y soarata y mori y uh...y o sa fie trist..:(.. Christina:"pff...gandejte repede..;;)"bine kaulitz..nu vreau s t omor..ink;;) Tom :ce dragutz din partea ta... Shi se ashezase i nasha fel inkt ma prinse d mana y ma trase peste el.. Christina:ce ai patzit kaulitz..?
27.01.20094KB
uite. :zzz: ce masini va plac?Uite. :zzz:
29.12.200927.8KB

 
ast comm...dak va plashe mai postez... :nod: i love you...i need you...i vrea uh...:past comm...dak va plashe mai postez... :nod:
03.11.200853.1KB
:nebun: 28 ~airica macabre!~:nebun: 28
22.12.200937.9KB
mdeah shi cealalta loloxxxxmdeah shi cealalta
10.01.201010KB
:nebun: poze cu bill:nebun:
14.07.201028.6KB

 
pffff iar dau astha :x  :x  :x 
7 :zzz: -nota pentru poza-pffff iar dau astha :x :x :x 7 :zzz:
31.07.200937KB
:nebun:  :nebun: poze:nebun: :nebun:
19.01.201032.9KB
:nebun: au nou!:nebun:
23.05.201035.1KB
~si minunatii de ~poze~Si minunatii de ei;x:nebun:!!!~
26.11.200940.3KB

 
k a lu mama a meu e :rotfl:  :rotfl:  :rotfl: ~my life~!~my phone~k a lu mama a meu e :rotfl: :rotfl: :rotfl:
19.01.201028KB
incep yo manichiura lui billincep yo
08.11.20087.3KB
n-am vazut : esti departe de mine eu stau in militari :"> ce ai vrut sa-ti iei? :zzz: lex. si">N-am vazut :"> Esti departe de mine Eu stau in militari :"> Ce ai vrut sa-ti iei? :zzz:
23.07.201035.9KB
eu si cu o pr  :nod:  va mai pun cand le vedeti nicht zuzu~eu si cu o pr :nod: va mai pun cand le vedeti
15.05.200945.7KB

 
8 -nota pentru poza-8
19.08.201036.3KB
t: ai grija castigat la premiul ala...cum se la naibaa'n puii cu cinci!
t: nu bat palma cu unT: Ai grija buay.Aaa...Ai castigat la premiul ala...cum se cheama... B: La naibaa'n puii meeiiiii!!!Am castigat!Hai cu cinci! T: Nu bat palma cu un pitiponc ca tine! B: Lingeami'ai pwla. T: Ai vrea tu:limba:
12.01.201037.5KB
colosseo :zzz: tatyanna !!!colosseo :zzz:
12.04.200942.5KB
:nebun: desene cu bill.....:nebun:
02.08.200920KB

 
8 -nota pentru poza-8
09.08.201045KB
56 :nebun: ~airica macabre!~56 :nebun:
22.12.200942.6KB
dar eu il am pe rosu  :x  :rotfl: ~my life~!~my phone~Dar eu il am pe rosu :x :rotfl:
11.01.201057.5KB
:zzz:  .. in fine ..:p just i ... musikengel :x:d:):zzz: .. in fine ..:P
28.04.201023.2KB

 
poze cu tom
03.01.200933KB
tom are acum un nou telefon  :nebun:  :nebun:  :nebun:  :nebun: noul telefon al lui tom!!Tom are acum un nou telefon :nebun: :nebun: :nebun: :nebun:
27.12.20099.3KB
sora  lui chelsea ~jennifer genuine~:nebun:Jennifer Genuine:nebun: Este sora lui Chelsea Lyn:nebun:!
29.06.200920.4KB
:nod: just i ... musikengel :x:d:):nod:
20.03.201062.6KB

 
146 :nebun: pozik146 :nebun:
14.06.200911.9KB
ceam facut la desen deci 1  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl: desene made by meceam facut la desen deci 1 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
15.01.201017.3KB
e bnhe :rotfl:e bnhe :rotfl:
29.09.200930.3KB
97 :nebun: pozik97 :nebun:
14.06.200913KB

 
bill:este fratele geaman al lui trupei un mare idol al sa se faca placut de toata lumea si nu e cineBill:Este fratele geaman al lui tom..solistul trupei un mare idol al fetelor.Jtie sa se faca placut de toata lumea si nu e cine stie ce fitos.Iubeste muzik si nu prea are timp de fete shi se indragosteshte foarte greu.Mai mult ii in turneuri shi iubeshte sa stea pe scena.Se indgragasteshte numa de persoane aiurea shi nu crede k va gasi vreodata dragostea adv.
11.11.200842.2KB
sper sa va placa  :rusine: daca nua sta e nus la liceul de arta  :rotfl:  desene made by mesper sa va placa :rusine: daca nua sta e nus la liceul de arta :rotfl:
11.10.200924KB
:zzz: 
aci e cu pupi:|:zzz: aci e cu pupi:|
13.01.201027.9KB
b: uite!uite ce balonash am facuta! =) faze dure tokio hotel :))B: uite!uite ce balonash am facuta! =)
08.01.201022.8KB

 
just i ... musikengel :x:d:)
09.04.201037KB
vreau si eu =( poze cu billvreau si eu =(
10.02.201039.1KB
mersi  :rotfl: mei  :rotfl: .Mersi :rotfl: . Tovarasii mei :rotfl: .
14.07.201036.3KB
:nebun: photos:nebun:
04.01.200928.2KB
InapoiInainte